TCR Evropa Istok 2021. – Poljska, Poznanj – Vesnić bez sreće, „audi“ jedva ide, ali, skida mu se balast od 60 kg.

13. јун, 2021. #

Vikend na autodromu Poznanj u Poljskoj, u trećoj rundi serije TCR Evropa Istok, bio je za našeg šampiona Milovana Vesnića, verovatno najgori u njegovoj bogatoj sportskoj karijeri.

Vesnić je prvu trku, u subotu završio na 11. poziciji i bez bodova dok je na nedeljnom pojavljivanju na stazi odustao već na samo početku jer je još u uvodnom krugu primetio da ima probleme sa elektronikom i menjačem, tačnije sa alternatorom……pa je startovao iz boksova…

Posle trke je rakao da u njegovom timu ni sami ne znaju šta se dogadja i da pred sobom imaju zaista težak i neizvestan tehnički problem. Moćni „audi“ je podsetimo minule godine u rukama Mehdi Benanija stigao do šampionske titule. Ove sezone je postao vlasništvo našeg asa iz Gorjana a već na prvoj trci u Madjarskoj Vesnić je osvojio jedno treće i jedno četvrto mesto…Nekadašnju „seat kupru TCR“, Vesnić je prodao Italijanu Djakomu Germandiju, koji takodje učestvuje u istoj seriji TCR Evropa Istok.
Runda u Slovačkoj je donela Vesniću prvo vreme na kvalifikacijama, odustajanje i 6 mesto ( sa 12. pozicije na startu, stigao je u cilj kao 6. )…ali, na osnovu prvog mesta na kvalifikacijama u Slovačkoj, prema propozicijama je dobio i balast od 60 kilograma za sledeću rundu u Poljskoj… onda je usledio ovaj pravi debakl na Poznanju.

Gledajući sa strane, dosta toga je nejasno ..  Na početku, posle trka u Madjarskoj izgledalo je da je sve dobro. Najbolje vreme na kvalifikacijama u Slovačkoj pokazalo je da Vesnić ima zavidnu brzinu ( imao je vreme za TOP 10 u konkurentnijoj seriji TCR Evropa )..ali, posle dodavanja balasta sve se promenilo. Evidentno je da automobil nije bio uvek najbolje pripremljen ( pokazalo se da je spor prilikom startovanja ) pa se mnogi pitaju da li je Vesnić trebao da menja „kupru“, koja sada u rukama Italijana Germandija, na tim istim trkama, leti stazom.

Ono što je bolna tačka svim našim vozačima koji se pojavljuju na medjunarodnim trkama jeste NEDOSTATAK TESTIRANJA. Taj problem imaju i Borković i Vesnić a vrlo je diskutabilno da li je izbor naših pomenutih asova za „audija“ bio idealna stvar.

Milovanu Vesniću sada predstoji pauza a onda sledeća dupla runda u Hrvatskoj, na stazi Grobnik. Imaće 60 kilograma manje, ali, valja sve proveriti i testirati….ALI GDE i kako. Očigledno je da su današnji TCR automobili enigma za mnoge, prepuni su elektronike, postoje razne opcije podešavanja, takozvanog „setapa“, podešavanje geometrije, amortizera, visine i puno toga.

U svakom slučaju i Vesniću i Borkoviću ( koji sledećeg vikenda bez dodatog balasta vozi na Zandvortu, u Belgiji ) želimo mnogo više sportske sreće ali i učenja o otkrivanja novih informacija.

Galerija slika

Članci iz iste kategorije