Euro Sumar- Na proleće stiže novi Suzuki Baleno

21. октобар, 2015. #

U kompaktan hečbek elegantnog dizajna, s prostranom kabinom i izdašnim prtljažnikom, ugrađeno mnoštvo novih tehnologija

Od 1955-te, kada je napravio Suzulight, Suzuki je tržištu ponudio niz kompaktnih automobila koji imaju mnogo veću vrednost nego što je njihova veličina. Sledeći taj postulat, Japanci su razvili i potpuno novi Baleno. Svetsku premijeru je imao na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu, a na evropska tržišta, uključujući i naše – posredstvom ovlašćenog uvoznika i servisera, beogradskog Euro Sumara – stiže na proleće 2016.
Skladan odnos između dizajna, promišljene upotrebljivosti, dobre upravljivosti, visoke bezbednosti, primerenih performansi pogonskih agregata, postignutih uz poštovanje aktuelnih ekoloških normi i štedljiva potrošnja aduti su kojima Baleno nastupa na sve izbirljivijem automobilskom tržištu.
Postavljen je na novu mehaničku platformu povećane krutosti i smanjene mase. U poređenju sa platformama koje se trenutno koriste u ovoj klasi vozila, krutost je povećana za oko 10 odsto, a zahvaljujući skeletnoj strukturi, ukupna masa je manja za približno 15 odsto. Pritom su buka i vibracije pod apsolutnom kontrolom.
Dizajneri novog Suzukijevog automobila su se opredelili za takozvanu Liquid Flow „temu“ kojom su uspešno ujedini sportski i elegantan izgled. Automobil dugačak 3.995, širok 1.745, visok 1.470 mm, sa minimalnim odstojanjem od tla od 120 mm (110 mm u SHVS verziji) i međuosovinskim rastojanjem od 2.520 mm, odlikuje komotan unutrašnji prostor koji putnicima garantuje udobnost i na dužim putovanjima, dok prtljažnik zapremine 355 litara nudi više prostora od proseka za klasu kojoj Baleno pripada.
Da bi se vozaču omogućila dobra informisanost a putnicima više udobnosti, Suzukijevi razvojni stručnjaci su primenili brojne tehničko-tehnološke inovacije. Recimo, LCD displej na instrument tabli prikazuje informacije o svim vitalnim sistemima vozila (uključujuči čak i G-Force parametre, snagu motora i obrtni moment, uposlenost papučica gasa i kočnica, kao i protok energije u verziji sa SHVS pogonskim sistemom). Za informisanje i vozača i putnika, ali, pre svega, za zabavu i ugodnu atmosferu u kabini su na raspolaganju sedmoinčni touch screen displej, USB port, mogućnost povezivanja sa „pametnim“ telefonom, automatski klima uređaj, tempomat sa praćenjem udaljenosti vozila i automatskim usporavanjem ili ubrzanjem, kamera koja prikazuje pogled unazad…
Suzuki uverava da će novi Baleno pokretati izuzetno ekonomični motori. U osnovnu verziju će se ugrađivati četvorocilindarski DUALJET agregat od 1.242 cm3 sa 66 kW/90 KS i 120 Nm maksimalnog obrtnog momenta, uparen sa petostepenim ručnim ili CVT menjačem. Kupcima će biti na raspolaganju i potpuno novi 1,0-litarski trocilindarski BOOSTERJET – turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem goriva, sa 82 kW/111 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 170 Nm, koji će snagu na prednje točkove prenositi posredstvom petostepenog ručnog ili šestostepenog automatskog menjača.
Baleno će moći da se kupi i u verziji SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) – sa „blagim“ hibridnim pogonom, koju pokreće 1.2 DULAJET motor. SHVS koristi integrisani starter-generator (ISG) čime pomaže motoru pri svakom ubrzavanju. Takođe, tokom kočenja proizvodi regenerativnu električnu energiju, što pogonsku grupu čini efikasnijom od klasičnih koje koriste konvencionalne alternatore. Ova tehnologija omogućava i mirniji restart – nakon automatskog zaustavljanja motora. Osim toga, SHVS koristi kompaktne litijum-jonske baterije visokih performansi punjenja i pražnjenja koje garantuju pouzdanu asistenciju pri čestom pokretanju motora. SHVS sistem ima za cilj da umanji uticaj na životnu sredinu, a ugrađen u Baleno trebalo bi da doprinese da novi Suzukijev automobil emituje samo 93 grama ugljen-dioksida (CO2) po kilometru.
21.10.2015.

Za detaljnije informacije, molimo kontaktirajte:
Euro Sumar
E mail: eusumar@eunet.rs
Tel. 011/ 2889 554

 

 

Galerija slika

Članci iz iste kategorije