Hyvia – prototip sa pogonom na vodonik, Renault Master

18. октобар, 2021. #

 

  • HYVIA predstavlja prototip model Renault Master Van H2-TECH
    • Nulte emisije CO2*, veći domet i kraće vreme punjenja.
    • Veliki kombi za prevoz robe sa teretnim prostorom zapremine 12 m3 i dometom do 500 km u prodaju stiže 2022.
    • Biće opremljen gorivnom ćelijom snage 30 kW, čije bi sastavljanje u Francuskoj trebalo da počne do kraja godine.
    • Tamo će se, osim toga, proizvoditi vozilo i električni motor ali i sprovoditi ugradnja vodonikovih gorivnih ćelija.
  • HYVIA predstavlja prototip stanice za snabdevanjem vodonikom
    • kako bi kupcima ponudila praktično rešenje punjenja vodonikom u područjima u kojima je infrastruktura takvih punionica još u povojima.
    • Brzo punjenje kao i jednostavna i sigurna upotreba.
    • Sastavljanje gorivnih ćelija u Francuskoj do kraja godine.
  • Ovi prototipi su uvertira u jedinstven i sveobuhvatan ekosistem HYVIA koji uključuje proizvodnju i distribuciju zelenog vodonika kao i ponudu lakih komercijalnih vozila sa pogonom na vodonik.
  • Upoznajte kompaniju HYVIA na sajmu Hyvolution u Parizu koji će se održati 27. i 28. oktobra.

„Ponosan sam što ćemo predstaviti svoje prve prototipe sa pogonom na vodonik. HYVIA je u potpunosti predana stvaranju prilagođenih rešenja mobilnosti uz koje kupci sa lakoćom odgovaraju na izazove mobilnosti zasnovane na vodoniku. Svoj ekosistem nameravamo da proširimo na sva područja i poslovne flote kako bismo osigurali ugljenično neutralnu mobilnost. HYVIA nezaustavljivo napreduje, pri čemu znalački spaja prednosti i veštine dva predvodnika: Renault Grupe i kompanije Plug Power.”

David Holderbach, direktor kompanije HYVIA

 

Prototip Renault Master Van H2-TECH

  • Master Van H2-TECH ne ispušta emisije ugljenika*, ima veći domet i brže se puni.
  • Ovaj veliki kombi za prevoz robe i paketa ima zapreminu teretnog prostora od 12 m3 i domet do 500 km, a u prodaju stiže 2022. Ispunjavaće potrebe poduzeća, velikih kupaca, flota i lokalnih zajednica. Mobilnost zasnovana na vodoniku danas je od posebne važnosti za laka komercijalna vozila jer pomaže da se poveća domet pri većem opterećenju i intenzivnijoj upotrebi.
  • Master Van H2-TECH je opremljen gorivnom ćelijom snage 30 kW, baterijom kapaciteta 33 kWh i rezervoarima sa ukupno 6 kg vodonika (četiri rezervoara zapremine 1,5 kg).
  • Proizvedeno u Francuskoj:
    • Master Van proizvodi se u fabrici Batilly u Francuskoj.
    • Ugradnju električnih rešenja i rešenja zasnovanih na vodoniku sprovodi PVI, filijala Renault Grupe u Gretz-Armainvilliersu.
    • Električni motor proizvodi se u fabrici Cléon.
    • Sastavljanje gorivnih ćelija u fabrici u Flinsu trebalo bi da započne do kraja ove godine.
    • Rezervoare vodonika će dobavljat francuska kompanija Faurecia.

 

Prototip stanice za snabdevanje vodonikom

  • Stanica za snabdevanje vodonikom kompanije HYVIA omogućava punjenje za samo pet minuta. Sam postupak punjenja je jednostavan kao i punjenje vozila sa termičkim motorom pa će vozači više vremena provoditi u vožnji.
  • Snabdevanje same punionice i punjenje vozila su krajnje jednostavni:
    • vodonik se dobija elektrolizom vode direktno na lokaciji ili se isporučuje u cisternama.
    • Sistem komprimuje vodonik kako bi ga uskladištio pre utakanja u vozilo.

Sigurnost nam je na prvom mestu: naši sistemi ispunjavaju sve propise i u skladu su sa preporučenim praksama.

  • Stanica za snabdevanjem vodonikom kompanije HYVIA biće dostupne za kupovinu, zakup ili najam.
  • Proizvodiće se u fabrici u Flinsu u Francuskoj.

 

Jedinstven i sveobuhvatan ekosistem HYVIA

Spomenuti prototipi su uvertira u jedinstven i sveobuhvatan ekosistem HYVIA koji uključuje proizvodnju zelenog vodonika (elektrolizom) i njegovu distribuciju (uz pomoć stanica za snabdevanje), kao i ponudu lakih komercijalnih vozila sa pogonom na vodonik (kombi, šasija sa kabinom i gradski minibus) kojima se proširuje ponuda baterijskih električnih vozila.

Prototipi u najavi:

  • Master Chassis Cab H2-TECH: veliki kombi sa još više teretnog prostora (19 m3) i dometom od oko 250 km.
  • Master Citybus H2-TECH: gradski minibus idealan za preduzeća, lokalne uprave i prevoznike kojima treba vozilo za prevoz do 15 putnika, sa dometom od otprilike 300 km.

 

PR.

Galerija slika

Članci iz iste kategorije