Volvo grupa smanjuje troškove i ubrzava transformaciju

18. јун, 2020. #

Volvo grupa očekuje da će kriza koju je izazvao COVID-19 negativno uticati na njene aktivnosti na mnogim velikim tržištima, i kratkoročno i srednjeročno, pa zbog toga planira dodatno smanjenje broja zaposlenih na administrativnim, kancelarijskim i menadžerskim pozicijama na približno 4.100 radnika mesta širom sveta, od toga oko 1.250 u Švedskoj. Program redukcije zaposlenih trebalo bi da bude sproveden u drugoj polovini 2020. godine.

Volvo grupa u svom sastavu ima devet kompanija – Volvo Trucks, Volvo Buses, Renault Trucks, Mack, UD Trucks, Volvo Construction Equipment, Volvo Penta, Arguus i Volvo Financial Service i širom sveta zapošljava više od 104.000 ljudi. Prodajne i servisne aktivnosti obavlja na više od 190 tržišta. U 2019. godini neto vrednost prodaje vozila i usluga iznosila je oko 432 milijardi švedskih kruna (oko 40,5 milijardi evra).

„Epidemija korona virusa i globalne mere preduzete u borbi protiv COVID-19 u mnogome su uticali na našu industriju. Očekuje se da će efekat toga biti manja potražnja u budućnosti i mi moramo nastaviti da prilagođavamo našu poslovnu organizaciju u skladu sa tim. U isto vreme, ubrzaćemo promene koje zahtevaju prilagođavanje novim tehnologijama i poslovnim modelima“, kaže Martin Lundstedt, predsednik i izvršni direktor Volvo grupe.

Kao deo Volvo grupe, Volvo Trucks, čuveni proizvođač kamiona, takođe je pogođen ovim promenama. U proteklih godinu dana Volvo kamionska korporacija je kontinuirano prilagođava svoje poslovanje smanjenoj potražnji u odnosu na rekordan nivo iz prve polovine 2019. godine, primenjujući strategiju fleksibilne uposlenosti, uz istovremeno ubrzavanje transformacije proizvodnog programa ka održivim transportnim rešenjima.

„Promene koje su se desile na globalnom tržištu kamiona nisu zaobišle ni našu zemlju.Primetan je pad potražnje i zahteva u transportnoj industriji, što predstavlja svakako izazov za našu kompaniju Volvo d.o.o. Srbija, koja je osnovana 1998. godine. Potrebe našeg tržišta se menjaju, i to je glavni pokretač naših promena u procesu prilagođavanja našeg poslovanja. Kao i do sada naš glavni cilj jeste da pružimo punu podršku našim kupcima i da nastavimo da negujemo partnerske odnose sa njima.

U protekle 22 godine kupcima u Srbiji prodato je više od 6.000 kamiona, uglavnom iz najtežih familija za dugolinijske prevoze i građevinarstvo, dok je vlasnicima i korisnicima Volvo kamiona i autobusa u našoj državi pruženo na hiljade servisnih usluga. Naše poslovanje – prodaju vozila i delova i servisine usluge nismo prekidali ni u vreme vanrednog stanja, nastojeći da u svako vreme budemo na raspolaganju vlasnicima i vozačima Volvo vozila“, kaže Dragana Krstić, direktor Volvo Trucks za region Adriatic South, u čijem sastavu posluju kompanije Volvo kamioni u Srbiji, Makedoniji i Bosni i Hercegovini.

PR saopštenje

Galerija slika

Članci iz iste kategorije