Na 52. Srbija reliju tri automobila R5 i lepi „klio“ šampiona Vladice Rabrenovića

24. септембар, 2019. #
      Bliži nam se i poslednje takmičenje u reli Šampionatu Srbije. Za razliku od prošle godine, sezonu zatvara naše takmičenje sa najdužom tradicijom. 52. izdanje Srbija relija će spustiti zavesu na ovu sezonu.
Ovogodišnji Srbija reli boduje se za FIA Balkanski reli trofej, FIA ERT 2 Trofej, FIA ERT 3 Trofej, FIA ERT Junior Trofej, Međunarodno zonsko prvenstvo Srbije, Nacionalni šampionat Srbije i Bugarsko reli prvenstvo. Reli se vozi drugu godinu uzastopno u okolini Vrnjačke Banje iz koje će startovati reli u petak, 27. septembra u 21:01.Na listi prijavljenih posada nalazi se 58 posada. Naše posade su naravno u većini, a pored posada iz Srbije, najbrojnije su posade iz Bugarske. Za 52. Srbija reli prijavila se jedna posada iz Mađarske, jedna iz Švedske, jedna iz Hrvatske te jedna kombinovana, tursko-japanska posada.U najatraktivnijijoj klasi, RC2, najavljeno je pet posada, od toga tri posade sa R5 automobilima. Listu predvodi Miroslav Angelov u Škodi Fabiji R5 Megaport Rejsinga, a pored njega, na Srbija reliju će nastupiti Dušan Borković u Škodi Fabiji R5 Evo, kao i Janos Puskadi u istom automobilu kao i Borković. U RC2 klasi će još nastupiti Tihomir Stratiev u Ford Fiesti Proto i Georgi Vasilev u Micubiši Lanseru EVO 9.

Dušan Borković, shodno automobilu koji vozi, važi za glavnog favorita. Pored njega, Vladica Rabrenović dolazi u Vrnjačku Banju da zaključi jednu uspešnu sezonu. Iako zbog gumi-defekta nije pobedio u Ohridu, naš legendarni reli vozač je slavio u Mionici i Valjevu gde je bio veoma ubedljiv.

 „U čast najlepšeg relija u regionu, Klio je dobio novi „kostim“. Posle pet sezona sa istim dizajnom automobila i 21 trku zaredom u Kliu R3 bez odustajanja, dolazimo na moj 22. uzastopni Srbija reli po 22. uzastopni nastup bez odustajanja. Postalo je dosadno da na svakoj slici izgleda isto! Dezen je radio Prografik iz Čačka i moj suvozač, Ana Golić. Biće još dosta detalja do konačnog izgleda te se nadam da će sada biti baš fotogeničan!“ zaključio je Rabrenović za RallyMagazin.RS.

Pored njega, za mesto na podijumu boriće se momci iz klase 4. Aleksandar Dučić je kao i Rabrenović, slavio na dva relija ove godine te s pravom ima velika očekivanja od poslednjeg takmičenja ove godine. On će imati žestoku konkurenciju u vidu Nenada Vićentića u Pežou 208 R2, Željka Milutinovića u Reno Kliju RS i Gorana Rabasovića u Sitroenu C2 R2.

Publika u Vrnjačkoj Banji će imati priliku da uživa u simfoniji dva S1600 automobila. Jedan će voziti Daniel Ersted iz Švedske, Suzuki Swift S1600, dok drugi dolazi iz Bugarske, a Fiat Punto S1600 će voziti Plamen Georgiev.

U klasi 1 prijavljeno je čak deset posada. Ivan Obradović, Veljko Adžić i Aleksandar Tomić će još jednom ove godine odmeriti snage i rešiti pitanje šampiona u najpopularnijoj klasi našeg šampionata.

Pobedom na Reliju Đerdap, Tomo Nikitović u Vrnjačku Banju dolazi po prvu titulu u klasi 2, a jedini koji ima realne šanse da mu se suprotstavi je Lazar Milovanović. Čak 11 takmičara se prijavilo u klasi 2 što garantuje neizvesnu borbu u jakoj konkurenciji.

U klasi 4 prijavljeno je šest takmičara, a borbu će voditi Željko Milutinović, Nenad Vićentić, Aleksandar Dučić, Goran Rabasović, Nikola Jović i Željko Jašin Vučković. Ulogu favorita preuzima Aleksandar Dučić koji na najbolji način koristi potencijal svog automobila.

Čista situacija je u klasi 5 gde će nastupiti pet takmičara. Vladica Rabrenović mora imati baš loš vikend da ne osvoji titulu u ovoj klasi. Dejan Krčevinac, Vladimir Bota, Branislav Pijević i Miroslav Branković će se boriti za preostale pozicije na podijumu, ali i čekati eventualni Rabrenovićev maler.

Gorući problem koji izaziva veliko nezadovoljstvo kod mnogih takmičara već drugu godinu uzastopno jeste registracija reli automobila, a takmičari su imali samo obećanja koja nikada nisu iznedrila konačno rešenje problema.

Kompletnu listu prijavljenih za 52. Srbija reli pogledajte OVDE.

RallyMagazin Team

Galerija slika

Članci iz iste kategorije