Obnovljeni Nisan Kaškaj 1,6 dizel – Japanac koji puno daje

13. мај, 2018. #

Vozili smo ga od centra BEOGRADA pa do graničnog prelaza BAČKI VINOGRADI ( jedan od prelaza prema Madjarskoj ). Imali smo nameru da opet posetimo SEGEDIN, ali, odustali smo kada smo videli kolonu vozila ispred sebe i čuli da se na obližnjem HORGOŠU čeka i po nekoliko sati.

Uputili smo se zato prema SUBOTICI, uvek vodeći računa o ograničenju brzine. Nedavna promena kaznene politike i mnogo bolja kontrola saobraćaja DRASTIČNO SU DISCIPLINOVALI NAŠE VOZAČE i to je jedan od zaista SJAJNIH POTEZA aktuelne VLADE. Biće sasvim sigurno smanjen broj saobraćajnih nesreća sa teškim posledicama a i ogroman broj povredjenih u saobraćaju. Šteta je što do sada to NIKO NIJE OZBILJNO SHVATIO, jer smo mi NAROD kome samo UDARAC PO DŽEPU može promeniti SVEST.

Na sever VOJVODINE smo stigli koristeći regionalni put ( preko BANSTOLA na kojem su radovi u toku i gde se vozila NAIZMENIČNO PROPUŠTAJU ) za NOVI SAD a onda smo opet izbegli auto put i krenuli prema SRBOBRANU, BAČKOJ TOPOLI i SUBOTICI.

Naš restilizovani odnosno obnovljeni KAŠ KAJ odmah se pokazao kao najmoderniji dizelaš koji uz valjanu promena SVIH ŠEST stepena prenosa, TROŠI i 4,3 litra goriva na 100 kilometara. Taj rezultat smo postigli striktnim poštovanjem propisane brzine, a VRLO DOBRO ZNATE da je u naseljenim mestima brzina ograničena na 50 kilometara na sat, odnosno na 40 ili čak 30 gde su ŠKOLE u blizini.

Naš NISAN KAŠKAJ je snabdeven najskupljom opremom TEKNA i cena mu je 30.500 evra. Nudi se u varijantama sa benzinskim agregatom ( sa različitim paketima opreme od 18.100 – 28.500 evra ) i sa dizel motorom ( od 20.300 – 30.500 evra ).

Utisci o ovom zaista veoma dobrom krosoveru su veoma veoma dobri. Ništa mu se ne može zameriti. Ima dobru preglednost, fantastične diskove na prednjim i zadnjim točkovima, odlično koči, za svoju težinu od 1575 kg. izvanredno ubrzava uz pomoć 130 KS.

Snabdeven je brdom opreme koja pomaže vozaču da se oseća sigurno i bezbedno. Sve je u kabini na dohvat ruke, sedište mu je ono koje može da se pomeri u svim pravcima, može vam promenom jednog dela naslona smanjiti bol u ledjima, instrument tabla ima sve neophodne podatke koji se menjaju pritiskom dugmića na volanu, snabdeven je signalizacijom za dolazak vozila iz takozvanog „mrtvog ugla“ i ima kamere i senzore svuda oko sebe. Kamere vam prikazuju bilo kakvi prepreku napred, pozadi, levo i desno a takodje i snimak od 360 stepeni , tako da je prosto nemoguće udariti u neki stubić, zid ili komšijski auto.

Ono što odlikuje NISAN KAŠ KAJ sa ovim paketom opreme je i PANORAMSKI KROV, koji zaista pruža poseban doživljaj. Sedišta su kožna, sedi se udobno SVUDA, a u ovoj ponudi su sjajne gume, pneumatici DUNLOP SPORT, niskoprofilne 225, 45 R,19 inča, na dobrim ALU FELNAMA ( koje iz dna duše mrze lošu podlogu ).

U BEOGRAD smo se vratili istim putem. Preko BANSTOLA smo u niskom letu obišli kolonu vozila ( na isprekidanoj liniji ) i na cilj u centar GLAVNOG GRADA stigli sa prosečnom potrošnjom od 4,6 litra dizel goriva, baš onako kako je i FABRIČKI PODATAK. Uz takav način vožnje NISANOM KAŠ KAJ DIZEL, 1,6 kubika i 130 KS. možete sa jednim rezervoarom da predjete i 950 kilometara.

Nissan KAŠKAJ 1.6 dCi Tekna Premium 130 KS

Karoserija  :  SUV, 4 vrata, 5 sedišta;  4.394 x 1.806 x 1.595 mm.  ; zapremina prtljažnika 430/1.585 lit, TEŽINA VOZILA 1.575 kg.
Motor    :  dizel, , 4 cilindra, 1.598 ccm, 130 KS pri 4.000 o/min; 320 Nm pri 1.750 o/min
Transmisija    :   šestostepeni ručni menjač,  pogon prednji ili 4×4
Kočnice :  diskovi napred i  nazad
Pneumatici  : 225/45 R19  DUNLOP SPORT
Performanse   :    0 – 100 km/h – 10,5 s; MAKS. BRZ.  190 km/h;  POTROŠNJA NA TESTU  4,6 l/100 km.
Cena 30.500 evra

 

Galerija slika

Članci iz iste kategorije