Takmičenje „Hyundai World Football Heritage“

16. април, 2018. #

Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji i ponosni zvanični partner 2018. FIFA Svetskog kupa Russia, sa zadovoljstvom najavljuje pokretanje takmičenja „Hyundai World Football Heritage“ u okviru promocije vodećeg svetskog prestižnog fudbalskog događaja.

Legendarne Fudbalske zvezde Thierry Henry, Lukas Podolski i Cafu takođe su sudelovale u obeležavanju takmičenja navijača, glumeći u nizu video spotova kako bi odali poštovanje fudbalskom nasleđu svojih nacionalnih timova. Ovi video zapisi s veseljem uvode sećanje na događaje iz prošlosti, kada su ovi igrači još bili aktivni u svojim reprezentacijama.

Međunarodni fudbalski fanovi dobijaju priliku da prisustvuju najdragocjenijoj fudbalskoj utakmici na svetu, finalu FIFA World Cup Russia 2018. Osim letova i smeštaja, ovaj jedinstveni događaj za koji se dobija prilika jednom u životu pojačan je činjenicom da će predmet fudbalske baštine biti izloženi u Hyundai Motor studiju u Moskvi, odabrani od strane FIFA Svetskog fudbalskog muzeja.

Takmičenje se sastoji od on line prijava i interaktivne web stranice koja prikazuje najbolje online prijave iz 32 kvalifikovane zemlje. Više informacija o tome kako učestvovati možete videti ovde.

Hyundai Motor Company je za FIFA World Cup Russia 2018. godine, razvila novi program dostupan putem digitalne platforme koja će povezati fanove i poboljšati njihovo iskustvo u svakom trenutku globalnog fudbalskog događaja.

Uz Hyundai World Football Heritage, Hyundai Motor Company organizuje i „test drive“ događaje, kao i učešće u nagradnom osmišljavanju slogana kako bi podstakla navijače da podele svoje strasti i iskustva u vezi Svetskog fudbalskog prvenstva.

„Izuzetno smo srećni što smo u mogućnosti da pozovemo fudbalske navijače iz celog sveta da sudeluju na ovom posebnom takmičenju, koji će imati priliku da budu gosti na Svetskom prvenstvu u Rusija 2018.“, izjavio je Minsoo Kim, potpredsednik divizije marketinga Hyundai Motor Company.

Prijave se mogu poslati putem objavljivanja priča o World Cup-u sa hashtagovima (#myfootballheritage) na društvenim prežama ili putem službene web stranice Hyundai Motor Company (worldcup.hyundai.com) do 13. maja, što važi za fudbalske navijače iz celog sveta. Imena 32 pobednika takmičenja koji su osvojili priliku da prisustvuju finalu FIFA World Cup Russia ™ 2018, biće objavljena na web stranici.

Hyundai je započeo saradnju sa FIFA 1999. godine i nastaviće sponzorstvo kao jedan od najvećih sponzora šampionata, pod nazivom zvanični automobilski partner do 2022. godine.

PR.

Galerija slika

Članci iz iste kategorije