Renault udružuje snage sa filmom „Solo: Star Wars priča“

26. април, 2018. #

Renault udružuje snage sa filmom „Solo: Star Wars priča“ i poziva svoje kupce da odaberu drugačiji put

Renault, u saradnji sa filmom „Solo:Star Wars priča“,pripremio je svojim kupcima uzbudljivo iskustvo u iščekivanju bioskopske premijere novog filma, 24. maja 2018. godine.

Od aprilado jula 2018. godine, kompanija Renault poziva sve da „odaberu drugačiji put“ kroz veliku evropsku kampanju,osmišljenu i realizovanu u saradnji sa kompanijama Lucasfilm, Disney i Publicis Conseil. Reč je o saradnji bez presedana za ovaj francuski automobilski brend, koja će se istovremeno održavati u 25 zemalja širom Evrope.

Kada Renault i film „Solo: Star Wars priča“ udruže snage, prirodno je očekivati avanturu. Novi film, u kom ćemo se ponovo susresti sa našim omiljenim odmetnikom u celoj galaksiji, otkriva nam kako je Han Solo, odabravši drugačiji put, upoznao svog moćnog budućeg kopilota, Čubaku. Sada, zahvaljujući karakteristikama modela RenaultKADJAR – pogonu na sva četiri točka, sistemu za aktivno kočenje u slučaju nužde i sistemu za nadzor mrtvog ugla –Renault svojim kupcima nudi priliku da i oni „odaberudrugačiji put“.

 

Da li ste spremni da odaberete drugačiji put?

Uzbudljivo putovanje na koje vas vode Renault i „Solo: Star Wars priča“ počinje televizijskom reklamom u kojoj jednu od glavnih uloga igra Čubaka. Renault je na kreiranju specijalnih efekata u televizijskoj reklami radio sa vodećom kompanijom za vizuelne efekte,Industrial Light&Magic, koja je poznata po svom radu na filmovima iz Star Wars franšize.

Pored reklamne kampanje, kompanija Renaul torganizuje i nagradni konkurs koji će učesnicima pružiti šansu da osvoje neke od raznovrsnih Star Wars nagrada, kao i da dožive svoje sopstveno Kadjar iskustvo. Svi zainteresovani mogu da se prijave na konkurs putem Internet stranice www.renaultkadjar.rs ili posetom najbližem Renault prodajnom salonu.

Uz televizijsku reklamu i štampane materijale za obaveštavanje javnosti, većina komunikacije u ovoj kampanji odigravaće se preko digitalnih platformi. Sav sadržaj je kreiran sa posebnom pažnjom na individualna interesovanja kupaca, pružajući svakoj publici odgovarajuće, prilagođeno iskustvo.

Galerija slika

Članci iz iste kategorije