Novi „suzuki svift“ – Mali i štedljivi lepotan, auto godine u Japanu

3. април, 2018. #

Baš je lep, divno skrojen, kratak, okretan, težak „kao pola pera“ i naravno troši MINIMALNO – to su prvi utisci SVIH koji su ovih dana videli pa i provozali našeg SUZUKI SWIFTA, od 1242 kubika i 90 KS, sa cenom od 10.390 do 16.300 ( u zavisnosti od opreme, ovaj na testu ima cenu 11.400 evra, bez metalik boje ). SUZUKI SWIFT je jedan od najzanimljivijih modela poznate beogradske firme EURO SUMAR, koja već godinama distribuira u servisira automobile i motocikle sa Istoka a EURO SUMAROM veoma profesionalno rukovodi porodica DUŠANA DJURAŠEVIĆA.

Već posle par desetina kilometara uvideli smo zbog čega je još odavno „suzuki swift“ postao popularan, a najnoviji dizajn i mnogo toga savremenijeg svrstali su ga na prvo mesto u izboru AUTOMOBILA GODINE U JAPANU za 2018.

Novi „swift“ spada u kratke i startne mini automobile koji su idealni za velike gradove, nepregledne gužve i skučena parking mesta, ženski pol ga BAŠ OBOŽAVA, ali i muškarci kojima je dojadilo da manevrišu snažnim grdosijama, sa velikom  verovatnoćom da će zbog popriličnih gabarita vrlo brzo zaraditi manje ili veće ogrebotine.. Kada već pominjemo MUŠKARCE, onda se sigurno mora istaći da je adaptirani SUZUKI SWIFT 1.6 imao sjajne rezultate u RELI ŠAMPIONATU SVETA, gde je debitovao u klasi junior  još 2002. godine a 2007. je predstavljen i u ELITNOJ WRC SERIJI. Poznati majstori relija TONI GARDEMAJSTER i PER GUNAR ANDERSON su činili prava čuda na snežnim, makadamskim i asfaltnim putevima a PER GUNAR ANDERSON je dva puta OSVOJIO PETO MESTO !!!!

Mi smo samo pre nekoliko dana probali RENOA TALISMANA, snažnog i moćnog Francuza koji ima  200 KS i koji je čak za METAR i MALO, duži od SWIFTA. Razlike su naravno ogromne, najpre u klasi a i po mnoštvu drugih stvari, to zaista nije za poredjenje, medjutim kada je vožnja po gradskim špicevima u pitanju tu je SWIFT – ISTINSKI KRALJ.

Naš mališa se odlikuje lepotom, po nama originalnim dizajnom, preglednost mu je VEOMA DOBRA, a VOZI SE TOLIKO LAKO da ga reklo bi se baš zbog toga vole naše DAME. NOVI SWIFT je izvanredan za plitak džep – ako pričamo o potrošnji goriva. Na našoj probnoj vožnji i već poznatom itinereru po starom putu, od Beograda do Novog Sada , sa semaforima u Batajnici, Pazovi i Indjiji trošio nam je pri smirenoj vožnji samo 3.5 litra benzina a kada smo malo požurili da se što pre sjurimo niz  Banstol i stignemo do čuvenog NAJLONA ( ne pričajte nikome, išli smo da probamo sjajne pogačice sa čvarcima, za 40 dinara i još mnoga toga jeftinijeg od Beograda ), potrošnja se popela na 4.8 litra. DAKLE, staro pravilo KOLIKO GASA TOLIKO KAPLJICA GORIVA, opet se obistinilo. Pri vožnji u Beogradu, od Koteža do Konjarnika i EURO SUMARA, SWIFT je pokazivao da troši 4.3 litra goriva.

NOVI SWIFT bi bio još bolji da umesto doboša na zadnjim točkovima ( pneumatici su bili promera 195/50R /16 ) ima diskove, malčice bolji materijal table u kabini i šta još….BAŠ NIŠTA, sve ostalo je za pohvalu i SVE opravdava BAŠ VELIKU POPULARNOST SUZUKI SWIFTA.

Pri povratku u Beograd probao ga je i naš poslovni partner, vlasnik hotela ZLATNIK, nadaleko poznat po svojim nestašlucima, DRAGAN VULETIĆ – KREZA, a njegov komentar je bio da SWIFT ima sjajnu cenu za takav kvalitet, baš kao i sobe u najsimpatičnijem mestu u Zemunu – HOTELU ZLATNIK.

Kraj ove priče valja začiniti jednim nesvakidašnjim podatakom. EURO SUMAR je izgleda jedina firma u SRBIJI , koja se bavi automobilima, A KOJA U SVOJIM KATALOZIMA PRIKAZUJE VEĆU POTROŠNJU od realne. Pa zar to nije za POHVALU.

Galerija slika

Članci iz iste kategorije