Nova Opel Insignia GSi

5. март, 2018. #

 

 

 

 

 

  • Svetska premijera: Salon automobila u Frankfurtu, septembar 2017.
  • Tržišno lansiranje: Knjige porudžbina otvorene od decembra 2017.
  • Proizvodnja: Opelova fabrika u Riselshajmu, u Nemačkoj
  • Segment:Srednja, D kategorija automobila
  • Karakter i pozicioniranje: Moćan, vodeći u gami sportski Opel za maksimalnu zabavu na svim putevima. Sportska upravljivost zahvaljujući posebno dinamičnoj postavci FlexRide šasije, karoserija 10 milimetara bliža tlu, inovativan pogon na sve točkove sa vektorisanjem obrtnog momenta i moćni motori. Atraktivan, sportski izgled sa naglašenim hromiranim elementima, istaknut zadnji spojler i dva hromirana završetka izduvnih cevi što se spoljašnjosti tiče, uz performantna sportska sedišta, razvijena u okviru kuće, unutar automobila. Izbor dolazi u vidu Grand Sport limuzine ili Sports Tourer karavana za kompletnu porodicu. Pored toga, GSi je dostupan sa svim vodećim tehnologijama u oblasti vozačke asistencije, komfora i digitalne konektivnosti, poznatim iz ostalih modela Insignije.
  • Dimenzije u milimetrima:
    • GSi Grand Sport: 4.910 / 1.871 / 1.445 (dužina / širina bez spolljnih retrovizora / visina)
    • GSi Sports Tourer: 4.998 / 1.871 / 1.490 (dužina / širina bez spoljnih retroviziora / visina)
    • Zapremina prtljažnog odeljka od 490 do 1.450 litara (Grand Sport), 560 do 1.665 litara (Sports Tourer)
  • Osnovna cena: GSi Grand Sport od €45.595, GSi Sports Tourer od €46.595 (uključujući PDV, u Nemačkoj)

 

Istaknuti detalji:

 

  • Dizajn i konstrukcija:
    • Laka konstrukcija za maksimalnu efikasnost
    • Opelova perjanica oštre, precizne pojave
    • Spoljašnjost:
      • Veliki dizajnerski elementi oivičeni hromom na prednjem delu vozila
      • Karakterističan zadnji spojler na GSi Grand Sport modelu
      • Hromirani završeci izduvnih cevi
      • GSi bočne „suknjice“ i odbojnici
    • Enterijer:
      • Opelova performantna sportska sedišta, sa AGR sertifikatom
      • Sportski volan obložen kožom
      • Aluminijumske sportske papučice
      • Crno „nebo“
    • Potpuno nova GSi šasija sa kraćim oprugama koje spuštaju Insigniju GSi 10 milimetara bliže tlu u odnosu na standardne Grand Sport i Sports Tourer varijante
    • Specijalni sportski amortizeri redukuju naginjanje karoserije na minimum
    • Michelin Pilot Sport 4 S gume sa visokim stepenom prijanjanja i točkovi od 20 inča
    • Brembo kočnice sa četvoroklipnim čeljustima

 

  • Tehnologije, sistemi asistencije i odlike komfora:
    • Posebno sportsko podešavanje standardne FlexRide šasije, prilagođava rad amortizera i sistema upravljanja u deliću sekunde
    • Isključivo rezervisan za GSi, „Competitive“ režim: ESP omogućava ekstremnije uglove skretanja između uzdužne ose vozila i smera kretanja pritiskom na dugme, dok se kontrola trakcije istovremeno deaktivira
    • Inteligentni sistem pogona na sve točkove s vektorisanjem obrtnog momenta je standardan – najsofisticiraniji sistem u segmentu
    • Najnovija generacija IntelliLux LED® matričnih svetala sa 32 LED segmenta i dužinom svetlosnog snopa do 400 metara, takođe kao standard
    • Aktivna aluminijumska hauba za bolju zaštitu pešaka
    • Standardna prednja kamera sa:
      • Upozorenjem na opasnost od čeonog sudara sa detekcijom pešaka i automatskim kočenjem u slučaju krajnje nužde
      • Asistencija pri održavanju vozne trake sa automatskom korekcijom na volanu
    • Dodatno, u Insigniji su dostupne inovativne tehnologije poput adaptivnog tempomata, „head up“ displeja i kamere koja pokriva 360° oko vozila
    • Personalna digitalna povezanost i OnStar[1] servisni asistent
    • Najnovija generacija, Apple CarPlay i Android Auto funkcije kompatibilne sa Navi 900 IntelliLinkom sa standardnim, integrisanim navigacionim sistemom
    • Ergonomska GSi performantna sedišta za vozača i suvozača, razvijena u Riselshajmu i sertifikovana od strane AGR-a (Aktion Gesunder Rücken e.V.) sa funkcijama ventilacije, grejanja, masaže (za vozača) i elektropodesivih bočnih jastuka;dostupne dve kombinacije kože, u oba slučaja sa GSi logoom
    • Grejanje za prednja i spoljna zadnja sedišta

 

  • Motori i menjači:
    • Turbo benzinski i dizel motori koji čine sam vrh ponude, u kombinaciji sa potpuno novim osmostepenim automatskim menjačem sa specifičnim GSi programom stepena prenosa (kada je uparen sa benzinskim agregatom)
    • 0 Direct Injection Turbo sa 191 kW/260 ks and 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta (potrošnja u NEDC ciklusu: gradska vožnja 11,5-11,2 l/100 km, otvoren put 7,1 l/100 km, kombinovano 8,7-8,6 l/100 km, 199-197 g/km CO2)
    • 0 BiTurbo Diesel sa 154 kW/210 ks i 480 Nm maksimalnog obrtnog momenta (potrošnja u NEDC ciklusu: gradska vožnja 8,9 l/100 km, otvoren put 6,1 l/100 km, kombinovano 7,3 l/100 km, 192 g/km CO2)

Galerija slika

Članci iz iste kategorije