Ciljevi Strateškog plana grupe Renault

9. октобар, 2017. #

NOVI STRATEŠKI PLAN SE ZASNIVANA REKORDNIM REZULTATIMA I USMEREN JE NA ODRŽIVI, PROFITABILNI RAST

  • prihodi veći od 70 miliona eura1
  • operativna marža veća od 7%, što predstavlja rast vrednosti od 50%, minimalna marža 5% za vreme plana
  • pozitivan slobodni novčani tok svake godine
  • 4,2 milijarde eura uštede u postupku proizvodnje (Monozukuri) za vreme plana
  • 18 milijardi eura uloženo u istraživanje i razvoj
  • više od 5 milionaprodatih vozila, udvostručenje prodaje vanEvrope
  • vodeći položaj u segmentu EV-a: 8 vozila na potpuno električni pogon, 12 hibridnih modela
  • 100 % povezana vozila na ključnim tržištima i 15 vozila spremnih za autonomnu vožnju

 

Pariz, 6. oktobar 2017. – Grupa Renault je predstavila Drive the Future, novi šestogodišnji plan kojim nameravada ostvari godišnje prihode veće od 70 milijardi eura1, operativnu maržu veću od 7% do kraja plana, uz minimalnu maržu od 5% i pozitivan slobodni novčani tok svake godine. Plan Drive the Futureje u skladu sa vizijom grupe Renault: održiva mobilnost za svakoga, danas i sutra.

 

Grupa Renault predviđa da će u sklopu plana Drive the Future prodaja porasti za više od 40% na više od 5 milionaprimeraka, u poredjenju sa 3,47 milionaprodatihprimeraka u 2016-oja sve zahvaljujući širenju palete modela, uključujući u segmentima lakih komercijalnihi električnih vozila, vozila bez emisija, kao iuspehu globalno dostupnih modela. Plan se zasniva na ulaganjima u odeljenja za istraživanje i razvoj kao i globalne ekonomije razmera Renaulta, Nissana i Mitsubishija, najveće automobilske grupacije na svetu, uz zadržavanje finansijske discipline i efikasnosti.

 

Drive The Future se nastavlja na uspeh prethodnog plana Grupe Renault Drive the Change, koji je doneo rekordan rast i operativnu dobit, veću sinergiju kroz saradnju sa Nissanom, povećanu prisutnost u određenim regijama, bogatiju ponudu modela i vodeći položaj u segmentu vozila bez emisija na evropskom tržištu.

 

Carlos Ghosn, predsednik i glavni izvršni direktor Renaulta, izjavio je: „Grupa Renault sada je zdrava, profitabilna globalna kompanija koja puna samopouzdanja može da gleda u budućnost. Cilj plana Drive the Future jeste ostvarivanje snažnog, održivog rasta koji se zasniva na ulaganjima u ključne regije i proizvode kao i korišćenju resursa i tehnologija Alijanse, čime ćemo povećati svoju konkurentnost. Uz podršku Renaultovih zaposlenih, novim planom ćemo osloboditi svoj puni potencijal za inovacije i rast u industriji koja se sve brže menja.”

 

1  prema srednjem bankarskom kursu od septembra 2017.

2  uključujući Avtovaz, konsolidovano 31. decembra 2016.

 

 

 

Najvažniji elementi plana uključuju:

 

profitabilan rast na svetskomnivou:

  • 21 novo vozilo, uključujući tri nova modela
  • veća Renaultova prisutnost u Rusiji i ulaganja u AVTOVAZ (Lada)
  • ubrzan rast kineskog tržišta, nove strateške saradnje u područjima električnih i lakih komercijalnih vozila
  • tržišni rast u Brazilu, Indiji i Iranu

 

veličina Alijanse i tehnologije kao podrška rastu:

  • 4,2 milijarde eura uštede u postupku proizvodnje (Monozukuri) za vreme plana
  • zajedničke platforme – 80% vozila grupe Renault
  • ulaganje u istraživanje i razvoj – 18 milijardi eura tokom šest godina, uz multiplikativni učinak Alijanse
  • povezanost – 100% povezanih vozila na ključnim tržištima
  • autonomni sistemi – 15 modela spremnih za autonomnu vožnju
  • nove usluge mobilnosti – usluge prevoza, robotizovane taksi usluge do kraja plana

 

ključne prednosti Grupe Renault:

  • globalno dostupna paleta lakih komercijalnih vozila; preuzimanje vodećeg položaja u svetu
  • povećanje već uspešne palete globalno dostupnih modela
  • vodeći položaj u segmentu električnih vozila – osam vozila na potpuno električni pogon, 12 hibridnih modela
  • RCI BANK i usluge – podsticanjevernosti kupaca i širenje povezanih usluga i usluga mobilnosti

 

Drive the Future uključuje i ulaganja u digitalizaciju svih delovakompanije, zapošljavanje novih talenata i razvoj veština.  Planom će se povećati proizvodna konkurentnost, smanjiti uticaj na okolinu i postići većinivo održivosti.

 

Drive The Future – prezentacija će biti dostupna od 6. oktobra 2017. na stranicama www.group.renault.com,a za više informacija posetitewww.drivethefuture.groupe.renault.com.

 

 

O grupi Renault

Grupa Renault proizvodi automobile još od 1898. godine. Danas je to međunarodna grupacija koju čini više proizvođača. Prošle godine je u 127 zemalja prodala više od 3,5 miliona vozila. Grupa raspolaže sa 36 fabrika i 12.700 prodajnih salona i zapošljava više od 120.000 radnika. Kako bi svladala velike tehnološke izazove budućnosti i nastavila sa strategijom profitabilnog rasta, Grupa povezuje svoj međunarodni rast i upotpunjujuću ponudu svojih pet marki, Renaulta, Dacije, Renault Samsung Motorsa, Alpine i LADA-e električnim vozilima i jedinstvenom Alijansom sa Nissanom i Mitsubishijem. Sa novim timom u Formuli 1 i snažnom vezom sa Formulom E Renault automobilističke sportove vidi kao pokretače inovacije i sredstvo povećanja svesti o marki.

PR.

 

 

Galerija slika

Članci iz iste kategorije