Novi Reno Megan GT 205 EDC – Neverovatan i neodoljiv, pravi vrh

3. август, 2017. #

Pružila nam se baš lepa prilika.Firma RENO NISAN SRBIJA nam je omogućila da isprobamo sportski model RENO MEGANA GT od 205 konjskih snaga, automobil koji je sklopljen uz priličnu asistenciju RENO SPORTA i MEGANA koji je najjači i najbrži od svih u trenutnoj ponudi u Srbiji.

Sa tim zaista neverovatnim i neodoljivim automobilom bili smo nedelju dana i prevalili 1400 kilometara, sasvim dovoljno da ga dobro upoznamo. Sjurili smo se do starog dobrog  TRSTA, tek da proverimo da li je u najstarijoj tršćanjskoj radnji za sladoled ZAMPOLI poskupeo taj ledeni slatkiš, koji se u ZAMPOLIJU nudi u „svega“ 50-tak varijanti. Posle kraćeg obilaska nekad čuvenog jugoslovenskog ŠOPING GRADA, preselili smo se do starog PIRANA, lepog gradića na obali slovenačkog mora i opštine kojoj pripada i Portorož.

MEGAN GT nas je odmah privukao, zaljubili smo se u tog plavog groma, uživali na dobrom asfaltu i po neki put podsećali ostale učesnike u saobraćaju da zaista nemaju nikakvih šansi u trkanju sa ovim ponosom RENO SPORTA, lepotanom sa benzinskim turbo motorom od 1600 kubika i 205 KS, koji dostiže i 230 kilometara na sat a do STOTKE ubrzava za 7.1 sekundu. Ono što takodje impresionira kod MEGANA GT su njegove moćne kočnice sa prednjim diskovima 320/28 i zadnjim 290/11 – , pneumaticima 225/40 R18, takodje i sistemom 4CONTROL (pri brzinama do 80 na sat prilikom nagle promene pravca zadnji točkovi se okreću u suprotnom smeru od kretanja vozila) .

Vožnja MEGANOM GT posebno oduševljava kada se nadjete u krivinama. Šasija RENO SPORTA, tvrdja i sada malo bliža tlu, uz podatak da je auto dugačak 4359 milimetara ( jasnije napisano 4,359 metra), uz dobro pneumatike i odlične felne, pruža besprekorne manevarske sposobnosti. Na dobrom asfaltu izvodljiva je baš oštra vožnja po krivinama uz naravno dosta iskustva i znanja u rukovanju volanom i osećaju za tako nešto.

MEGAN GT 205 EDC ima sedmostepeni automatski menjač i iza volana DVE RUČICE za manuelnu i brzu promenu stepena prenosa. Sedišta su sportska, tvrda i anatomska, volan presvučen najfinijom kožom.

Ako se ovaj moćni automobil vozi na dobrom i ravnom putu do brzine od 130 km. potrošnja iznosi 7.2 litra na 100 kilometara. Upravo toliko nam je MEGAN GT 205 EDC trošio do TRSTA. U protivnom, ako vas povuče snaga tog sportiste a to je prosto nemoguće izbeći, potrošnja može da dostigne i više od 12 litara na sto kilometara.

Iskreno, MEGAN GT 205 EDC nije za svakog, tvrd je sedišta su sportska i malo teže je starijima kada žele da izadju iz automobila, jednom rečju nije za one neenergične koji vole maksimalnu udobnost, pogled sa visine i tako dalje….

Valja reći da MEGAN GT 205 EDC ima odličnu opremu. Na centralnoj konzoli dominira veliki i vertikalno postavljeni ekran od 8.7 inča koji pre polaska na vožnju morate obavezno dobro proučiti jer ima „milijardu i jednu“opciju.Poseduje rezervoar za 50 litara goriva i prtljažnik od 435 litara.

Sve u svemu MEGAN GT 205 EDC je, ponovimo, neverovatan i neodoljiv automobil. Rekli bi da njegova cena od 24.000 evra nije uopšte velika u odnosu na ono što on pruža.

 

Galerija slika

Članci iz iste kategorije