Kia novi partner Evropske lige u fudbalu

30. август, 2017. #

Trogodišnji ugovor počinje sledeće sezone (2018/19)
Kia Motors je nedavno postala novi zvanični partner Evropske lige u fudbalu (UEFA Europa
League), koju organizuje krovni evropski fudbalski savez UEFA. Trogodišnji ugovor o
saradnji počinje od sledeće sezone (2018/19) i završava finalnom utakmicom UEFA Europa
League 2021. godine.
Najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svetu
Evropska liga je najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svetu, koje uključuje klubove iz 54
evropske zemlje i ima ukupno čak 980 miliona televizijskih gledalaca. Kia će kao zvanični
partner organizatorima omogućiti flotu od 90 vozila za potrebe finalnih utakmica 2019., 2020.
i 2021. Flotu će koristiti za prevoz sudija, zvaničnih osoba, delegata i veoma važnih gostiju.
Kia ‘Trophy Tour’ – upoznavanje fudbalskih legendi i obilazak pehara
Pored toga će Kia Motors i UEFA izvesti i UEFA Europa League ‘Trophy Tour’. Na turneji će
ljubitelji najvažnije sporedne stvari na svetu imati priliku da uživo vide legendarni pobednički
pehar i upoznati neke od fudbalskih legendi. Kia će mlade fudbalske fanove širom Evrope
pozvati da učestvuju u konkursu, gde mogu da postanu zvanični nosači lopti pre početka
utakmice i na taj način dožive jedinstven osećaj kada zajedno sa fudbalskim zvezdama
izlaze na teren.
Tae Hyun (Thomas) Oh, izvršni potpredsednik i izvršni direktor Kia Motors Corporation,
kaže: “Jako smo srećni zbog nastavka partnerstva s UEFA-om, jer delimo iste vrednosti,
privrženost i strast za fudbalom. To partnerstvo nam omogućava povećanje Kijine globalne
prepoznatljivosti i ubuduće, jer ćemo biti povezani s ogromnom fudbalskom publikom.
Evropska liga je jedno od najkonkurentskijih globalnih fudbalskih takmičenja i našem brendu
omogućava izvanrednu platformu, koja će nas povezati s postojećim Kijinim strankama i s
potencijalnim kupcima širom sveta.”
Guy-Laurent Epstein, vođa marketinga u UEFA Events SA, kaže: “Već sada imamo vrlo
blisku saradnju s Kia Motors i radujemo se produbljenju tog partnerstva kroz Evropsku ligu.
Zajedno ćemo raditi na tome da uspostavimo čvrste veze s fudbalskim fanovima u Evropi i
drugde, zato jedva čekamo prvi globalni Trophy Tour, koji će fanovima omogućiti da
upoznaju fudbalske legende i vide pehar na domaćem tlu. Zajedno s partnerom kao što je
Kia, razvijaćemo još bolju Evropsku ligu i radujemo se zajedničkim projektima.”
prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu posvećenost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

KIA

Galerija slika

Članci iz iste kategorije