Heineken® pokreće interaktivne radionice na fakultetima u saradnji sa partnerima i Dušanom Borkovićem

25. август, 2017. #

 

U susret novoj školskoj godini na fakultetima u Beogradu, Heineken® najavljuje tematske radionice o odgovornoj konzumaciji alkohola i bezbednosti u saobraćaju

 

 

  1. avgust, 2017. – U okviru globalne kampanje „When you drive, never drink“, Heineken® je najavio interaktivne radionice na fakultetima u Beogradu, gde će u saradnji sa partnerima i našim najboljim automobilistom Dušanom Borkovićem, predstaviti vrednosti kao što su odgovorna konzumacija i bezbednost u saobraćaju. Radionice će biti održane do kraja ove godine na fakultetima Univerziteta u Beogradu. One su osmišljene sa ciljem da se kroz predavanja, razgovore sa studentima i upečatljive primere iz realnih situacija u saobraćaju prenese poruka koja će mladima biti podsetnik da nikada ne sednu za volan pod dejstvom alkohola.

 

Tim povodom na Autokomerc karting stazi u Beogradu organizovana je karting vožnja za medije, a ujedno je obeleženo i partnerstvo Heineken®-a i Formule 1 na globalnom nivou. Medju 25 novinara rasporedjenih po pet u pet grupa, pobednici su učestvovali u finalu, prvo mesto je osvojio Branko Avramović (   57.424 sek. VRELE GUME ), drugo mesto Dušan Ivković ( 57.876 sek.   BLIC) a treće Djordje Djenić (  58.737 sek.  MOJ SVET BRZINE ). FOTO – DADO DJILAS

 

Kao globalni partner F1, Heineken® je pokrenuo kampanju „When you drive, never drink“, u okviru koje težimo da podignemo svest i prenesemo poruku o važnosti odgovorne konzumacije. Veoma je važno da budimo svest javnosti, jer brigom o svojoj bezbednosti u saobraćaju brinemo i o bezbednosti drugih. Kroz organizovanje interaktivnih radionica želimo da pozitivno utičemo na promenu ponašanja mladih za volanom“, rekla je Tijana Domanović, brend menadžer Heineken®-a.

 

Cilj Heineken®-a je da podstakne potrošače da se ugledaju na najbolje svetske vozače, uključujući legendu Formule 1 Džekija Stjuarta, ali i našeg šampiona Dušana Borkovića, koji dele stav da kada ste za volanom snosite punu odgovornost za sebe i svoje okruženje.

 

Opasnosti vožnje pod dejstvom alkohola su nesagledive. Svima bih preporučio da se uvek fokusiraju na ono što rade, naročito ukoliko je to vožnja. Drago mi je da sam deo Heineken® kampanje, jer smatram da je važno da uvek podsećamo javnost na značaj odgovorne konzumacije i bezbednog ponašanja u saobraćaju“, rekao je Borković.

 

Naš šampion je dodao da se raduje zajedničkom deljenju pravih vrednosti pri susretima sa studentima, gde će govoriti o svojim iskustvima za volanom.

PR.

 

 

 

Galerija slika

Članci iz iste kategorije