Najbrži KLIO na svetu – Konstruktor je naš šampion Zoran Kastratović

25. април, 2017. #

Naslov je potpuno tačan jer jer reč o modifikovanom RENOU KLIO 2 koji je godinama razvijan i koji je u proteklom vikendu na madjarskoj stazi HUNGARORING, na trkama SREDNJO EVROPSKE ZONE i sa našim šampionom auto sporta ZORANOM KASTRATOVIĆEM opet zabeležio dve pobede.

Našeg asa kojeg svi znaju pod skraćenicom „KASTRO“ već nazivaju KRALJEM HUNGARORINGA. Taj KLIO sada ima 320 KS i težinu od samo 920 kg. U Madjarskoj je nosio točkove od 18 coli i gume 250/650/18 a sekvencijalni menjač, takoznani „pedal šift“ je ugradjen u vidu papučica na volanu.

ZORAN KASTRATOVIĆ vozi za SRBIJU i za tim GM REJSING, u kojem su i MIKICA VESNIĆ i RUDI PEŠOVIĆ, koji u suštini pruža najviše finansija.
ZORAN KASTRATOVIĆ , što je veoma čudno, nema ni jednog jedinog sponzora. Šteta što se niko iz naše zemlje nije zainteresovao za prezentaciju svoje firme ili svog proizvoda na trkama u EVROPI, sa natpisom na karoseriji NAJBRŽEG KLIA NA SVETU.

Naš as je pravi ekspert za mehaniku..to znaju svi automobilisti Srbije i svi ga cene. Na trci u Madjarskoj savetnik mu je bio naš legendarni automobilista PAVLE KOMNENOVIĆ a oko menjača koji je izuzetno kompleksan pomoć mu je pružio NENAD RASPOPOVIĆ, asistent na Mašinskom fakultetu u Novom Sadu. Posle HUNGARORINGA na redu su trke u Austriji, Slovačkoj i Češkoj. Pred početak prošlogodišnje sezone ZORAN KASTRATOVIĆ je ovako opisao svoje remek delo.

 

Namenski razvijeno vozilo za sportska takmicenja sa prednjom
vucom,5-vrata,levi volan,Renault Clio auto iz familije turistickih automobila.
Vecina komponenti na vozilu je namenski radjena u sportskom odelenju Williamsa I Sodema.
Motor u vozilu je postavljen popreko 4 cilindra u liniji sa dve bregaste osovine 16 ventila I iz 1998 ccm izvuceno je 315 KS.
Menjac u vozilu je Hewland  6 brzina sekvencijalni I menjanje brzina je bez pustanja gasa.
Prenos snage se prenosi na menjac preko AP karboskog kvacila 140 mm precnika.
Ogibljenje na vozilu je McPherson napred dok je zadnji sa viljuskama u kombinaciji sa torzionom polugom I Eibach oprugama.
Amortizeri na vozilu su Penske-racing i anti roll bar  poluge su podesive iz kokpita.
Kocioni sitem je AP racing napred  380mm sa 6-klipnim vodeno hladjenim kljestima ,nazad 320 mm 4-klipna kljesta.
Instrumenti I elektronika u vozilu su Magneti Marelli MF4.
Felne su OZ-racing 19 incha sa Dunlop 212-650-19 Slickovima.
Tezina vozila je 920 kg.


 

Galerija slika

Članci iz iste kategorije