Dunlopov moto pneumatik za trke dostupan svima u Evropi

23. фебруар, 2017. #

Poštovani Đorđe,

Najnoviji pneumatik GP Racer D212 je svoje performanse pokazao u trkačkoj sezoni prošle godine, a sada je svojim karakteristikama počeo da osvaja trkače i motocikliste koji samo amaterski izlaze na trkačku stazu. Pneumatik je, naime, homologizovan i za vožnju po putu. Novi pneumatik odlikuju tehnologije koje je Dunlop razvio na bazi uspeha na svetskom prvenstvu FIM u trkama izdržljivosti i predstavlja nadgradnju pneumatika D212 GP Pro.

 

Kranj, 23. februar 2017. – Dunlopov moto pneumatik GP Racer D212, koji je u trkačkoj sezoni prošle godine uspešno prošao kroz prve testove, od februara je na raspolaganju svim trkačkim entuzijastima u Evropi. Ovaj pneumatik je Dunlop predstavio već prošle godine na zahtevnim trkama – prvi pneumatici GP Racer D212 sa specifikacijama serijske proizvodnje korišćeni su u završnom delu francuskog prvenstva Superbike kada je Lucas Mahias (GMT94 Yamaha) s njim postigao pobedu na obe trke Supersport. Prototipovi su pre toga bili potvrđeni i na svetskom prvenstvu FIM Endurance.

 

Dunlop je u konstrukciji pneumatika GP Racer D212 koristio tehnologije pneumatika GP Pro D212, pobednika na Isle of Man TT, i prilagodio ih za amaterske posetioce trkačke staze i trkače klupske klase. Novi profil i konstrukcija kućišta gume izvedeni su neposredno iz pneumatika GP Pro, samo je za upravljanje sada potrebno mnogo manje napora, što omogućava oštrije i brže promene smera u poređenju sa svojim prethodnikom.

 

Lako se prilagođava putu i trkačkoj stazi

Pneumatik namenjen povremenoj vožnji na trkačkoj stazi, zahvaljujući kombinaciji inovativnog sistema NTEC, najnovije tehnologije Heat Control i smeše MultiTread, može biti pobednik trka i na vrhunskom nivou. Najnovija varijanta Dunlopovog inovativnog sistema NTEC omogućava motociklistima da za vožnju po trkačkoj stazi smanje pritisak u gumi čime se povećava površina naleganja i obezbeđuje vrhunsko mehaničko prianjanje i ravnomernije habanje bez kompromisa na račun odziva pneumatika. Dunlopova najnovija Heat Control Technology (korišćena na varijanti zadnjeg pneumatika Endurance u dimenzijama 190/55ZR17 i 200/55ZR17) dodatno povećava otpornost pneumatika na kidanje jer na spoljašnjem delu ima vrlo čvrstu i izdržljivu smešu, a njegova osnovna, mekša smeša koja generiše toplotu, omogućava prianjanje na nivou trkačkih pneumatika.

 

Izbor smeša koje obezbeđuju izdržljivost za pobedu na trkama

Pneumatik GP Racer D212 u centralnom i ramenom delu odlikuje usavršena smeša MultiTread namenjena nižim radnim temperaturama. Inače, GP Racer D212 je na raspolaganju u raznim kombinacijama meke (Soft), srednje (Medium) i izdržljive (Endurance) smeše. Nova srednja smeša se fokusira na savršeno prianjanje i ekstremne performanse na kraćim rastojanjima, a nova izdržljiva smeša nudi optimalnu ravnotežu između prianjanja i trajnih performansi.

 

Smeše su definitivno izabrane po završetku programa intenzivnih testova koje su vršili vrhunski vozači u kategorijama Superbike i Endurance: Mahias, Freddy Foray i Julien da Costa. U trkačkim uslovima su oba zadnja pneumatika, sa srednjom i izdržljivom smešom, na trci u Kataloniji izdržala do trećeg zastanka, a na trci Paul Ricard do drugog. Novi prednji pneumatik je takođe dokazao svoju izdržljivost jer je na trkama u Kataloniji i Paul Ricardu izdržao do šest zastanaka – sa njim je znači pređeno više od 200 krugova pre nego što je bilo potrebno da se zameni.

 

Pneumatik GP Racer D212 je na evropskom tržištu na raspolaganju sa sledećim specifikacijama:

120/70ZR17 prednji – slick (srednja smeša)

120/70ZR17 prednji – s profilom (meka i srednja smeša)

160/60ZR17 zadnji – s profilom

180/55ZR17 zadnji – s profilom (srednja i izdržljiva smeša)

190/55ZR17 zadnji – slick i s profilom (srednja i izdržljiva smeša)

200/55ZR17 zadnji – slick i s profilom (srednja i izdržljiva smeša)

PR.

Galerija slika

Članci iz iste kategorije