49. Srbija reli – Stojkov prvi u generalnom, 3.Rabrenović..u malom N 1.Luka Kotorčević

26. септембар, 2016. #

Najveći sportski događaj u Zlatiborskom okrugu  sa odlikama spektakla, 49. Srbija reli završen je u nedelju 25. septembra, nakon završnih trka Golden i Duboko.Pobednik relija je bugarska posada Stojkov Plamen/ Kvaratškelia David u Micubiši Lančeru. Drugo mesto zauzeli su takođe Bugari, posada Atanasov Jordan/ Baškehajov Angel u automobile marke Micubiši Lančer, a na podijum, kao treći popeli su se srpsko-švedski dvojac Vladica Rabrenović/ Peter Henel sa Renoom Cliom r3.

Nacionalna klasa, mali N, definitivno je u znaku Užičanina Luke Kotorčevića koji je sa svojim suvozačem Dejanom Pejićem briljirao na svim stazama u svom Jugu 55,  i ostvario pobedničko vreme i prvog i drugog dana.

Srbija reli  je ovog puta nadmašio sva očekivanja, ne samo po broju učesnika, već po zahtevnim stazama, prvenstveno Golden, ali i po broju incidenata jer se odavno ne pamti reli sa većim brojem oštećenih automobile. Već posle prvog dana sedam od ukupno 38 posada koliko je startovalo našlo se u boksu, onesposobljeno za nastavak trke. Drugi dan je po broju udesa bio daleko teži, a najgore je prošla posada favorita i pobednik prvog dana arapsko nemačka posada u Ford Fiesti R5 , Al Ketbi Rašid/ Hepererie Karina, koji su izletali sa staze Duboko 1. Brzinski ispit je prekinut zbog ozbiljnosti povreda, a posada je prebačena u bolnicu gde je ustanovljeno. Trka se drugog dana nastavila na Goldenu, koji je takođe prekinut nakon prvog brzinca. Razlog prekida je takođe izletanje posade Vladimir Zečević/ Dario Konstantinović u Pežou 206 RC. Ova posada je prethodnog dana takođe imala kvar na autu koji je tokom noći otklonjen da bi startovali drugog dana, i završili totalno onesposobljenog vozila kome je od siline udarca izleteo motor. Na sreću , obe posade su dobro, a suvozač tima iz Emirata, završila je sa prelomom noge.

Na pres konferenciji održanoj nakon dodele nagrada, pobednici relija , Bugari Stojkov I Kvaratškelia su se složili da je staza bila izuzetno naporna, sa dosta izazova što je reli u celini činilo dosta teškim. Izražavajući zadovoljstvo zbog činjenice da povređene kolege nisu životno ugrožene, vozači pobedničkog tima rekli su da sama činjenica da su na stazi izletale iskusne posade sa jakim automobilima govori o njenoj težini.

Najbolje plasirani iz Srbije, Vladica Rabrenović je takođe izrazio zadovoljstvo i postignutim rezultatima, ali i činjenicom da su svi teški incidenti prošli sa lakšim povredama i materijalnom štetom, rekao je da je Srbija reli uvek nosio epitet jednog od najzahtevnijih. Njegov suvozač, Peter Hanel istakao je da, nakon prvog boravka u Užicu na ovom reliju, stavlja pred sebe izazov ponovnog povratka.

Zbog različitih i oprečnih informacija o otkazivanju oba druga brzinca, i na Goldenu i na stazi Duboko, organizatori su dali zvanično saopštenje da je do skraćivanja relija došlo zbog kašnjenja usled izletanja na obe staze i vremena koje je bilo potrebno da se povređeni kao i vozila transportuju, nekih dva i po sata, te da se s tim zaostatkom reli produžio mimo vremena koje je planirano, a za produžetak nije postojala mogućnost zbog dobijenih dozvola za vremensko korišćenje staza.

Svi rezultati na :http://www.serbiarally.rs/rezultati.php

M.Nikolić ( portal PASAŽ )

 

Galerija slika

Članci iz iste kategorije