Volvo predstavio kamione za nove standarde u građevinarstvu

19. мај, 2016. #

U odgovarajućem, posebno odabranom ambijentu, u kamenolomu Branžov, na petnaestak kilometara jugozapadno Praga, glavnog grada Češke Republike, Volvo je sredinom aprila gostima iz Centralne i Jugoistočne Evrope, u realnim uslovima, predstavio neke od mogućnosti poslednje generacije svojih kamiona namenjenih građevinskoj industriji, izgradnji i održavanju puteva i drugih infrastrukturnih objekata.

Među učesnicima dvodnevnih događanja bili su i predstavnici uglednih kompanija iz Srbije i regiona

Volvo je u Branžov dovezao 21 kamion s motorima različitesnage, različitim menjačima i osovinskim konfiguracijama – od 4×2 do 10×6, različitim vrstama nadogradnji i različitim namenama. Zapravo, u Branžovu je bio najmanje po jedan predstavnik iz bogate „građevinske“ ponude, koju pretežno čine kamioni iz familije FMX, ali su u potpuno realnim, čak i ekstremnim uslovima, mogle da se probaju i najnovije „građevinske“ verzije vozila iz najteže, game FH i FH16.

Bio je to izuzetno zanimljiv i vrlo koristan način koji je Volvo Trucks odabrao da potencijalnim ali i dosadašnjim kupcima i malobrojnim specijalizovanim novinarima prikaže svoja najnovija dostignuća u ponudi vozila za građevinski sektor.

 

Prvu grupu, u kojoj su bili gosti iz Srbije, Crne Gore, Makedonije, Hrvatske, Slovenije, Rumunije i Bugarske, u ime domaćina je pozdravio direktor Volvo regiona Central East Europe i direktor Volvo Group Truck Czech Rep s.r.o, Robert Grozdanovski.

 

„Volvo već decenijama proizvodi najmodernije, visokokvalitetne i ekonomične kamione. Pred vama su nova vozila namenjena najtežim uslovima eksploatacije. Da biste se barem delimično uverili u njihove sposobnosti, vozite i sami ocenite koliko smo uspeli u nastojanjima da naša vozila prilagodimo novim standardima u građevinarstvu i putnoj privredi, komunalnim i sličnim delatnostima“.

 

Svako od gostiju Volvogrupe iz Srbije je u kraćoj vožnji po velikom, aktivnom kamenolomu mogao da isproba neku od inovacija na Volvo „građevincima“, a njih je zaista mnogo. Najsvežija i najznačajnija je nova verzija I-Shift menjača sa dvostrukim kvačilom i sporohodnim stepenima prenosa. Ta tehnička poslastica, predstavljena u najprikladnijem radnom ambijentu, izazvala je nesumnjivo oduševljenje svih koji su je isprobali.

 

Gosti su veoma dobro ocenili i ostale novitete u ovoj ponudi, kao što jeautomatski sistem kontrole vuče, koji jesada standard na svim FH i FMX modelima saprednjim pogonom, zatim prednji pogon u kombinaciji sa zadnjim vazdušnimoslanjanjem na svim off-roudkonfiguracijama 4×4, 6×6 i 8×6, povećanu nosivost prednje osovine – do 10 tona, vazdušno oslanjanje dvostrukih prednjih osovina, VolvoDynamicSteeringsistem na kamionima sa dvostrukim prednjim osovinama, fabričko rešenje za petoosovinski kamion s konfiguracijom 10х4/10х6 napravljen na redovnim proizvodnim linijama (ex factory) sa mogućnošću da ukupna masa vozila bude do 56 tona, tridem pogonski most s malom masom, elektronski kočioni sistem (EBS) u verzijama s doboš kočnicama, hidraulička pumpasa spojnicom i mogućnošću isključivanja, podižućazadnja pogonskaosovina na verziji sa tandem pogonskim osovinama, ojačan prednji branik na modelu Volvo FH, ojačan prednji sistem za vuču (u sredini prednjeg branika) koji dopušta opterećenje do 36 tona, kabina za rudarstvo/površinske kopove na modelu Volvo FH (s ležajem, 16 cm je niža od standardne, maksimalna ukupna visinavozila od tla iznosi3,2 metara),I-Shift za teške uslove eksploatacije…

 

Gosti su pokazali interes i za neke od modela koji nisu bili uključeni u dinamičku prezentaciju, kao što je Volvo FL 4×4 sa povišenim odstojanjem od tla (napred 330, pozadi 320 mm u verzijama od 12, 14 i 16 tona ukupne mase), koji je bio izložen u verzijama kipera i malog tegljača.

 

Izvanredno, korisno, zanimljivo, prijatno…  su ocene gostiju nakon dvodnevnog druženja u Češkoj.

 

 

 

Galerija slika

Članci iz iste kategorije