Nikola Miljković, lider šampionata Evrope trenira kombijem !?

18. мај, 2016. #

Zvuči čudno ali je istina – kombi je trening vozilo.
Šampion SRBIJE u automobilskom sportu, 21. godišnji NIKOLA MILJKOVIĆ ( 2.6.2016 puni toliko ) i nosilac ZLATNE KACIGE u nacionalnim prvenstvima, ove godine predstavlja BEOGRAD i SRBIJU u odlično posećenom ŠAMPIONATU EVROPE NA BRDSKIM STAZAMA. Kao što je već poznato mladi as je na minule četiri runde, u FRANCUSKOJ, AUSTRIJI, PORTUGALU i ŠPANIJI, TRI PUTA POBEDIO a jednom je, u Portugalu, bio drugi.

NIKOLA vozi za REAL MOTORSPORT, izvanredno pripremljenog „micubiši lansera EVO IX“ od 417 KS u klasi N+3000 a na evropske staze svog mezimca dovozi kombijem, na prikolici. Svi učesnici šampionata EVROPE na isti način prevoze svoje sportske automobile do brdskih krivina, ali,  sa njima su  i prijatelji ili članovi tima koji ih prate dobrim automobilima, koji se koriste za upoznavanje staze, praktično, za treniranje. Jedino naš šampion nema tih mogućnosti pa se za „snimanje krivina“ koristi kombi koji ima višestruku primenu. Zadnji deo  je pretvoren u mehaničarsku radionicu i mini magacin za gume a srednji i najveći je adaptiran za odmor, sa pet mesta za spavanje.

Na trcu u Španiji Čeh VOJAČEK ( vozi „micubišija“ grupe A ) je NIKOLI pozajmio svoju „kiu“ kako bi bolje i lakše obišao stazu na kojoj će se takmičiti. No i pored svih poteškoća i bukvalno neopisive borbe za obezbedjivanje finasija, NIKOLA MILJKOVIĆ je u Beograd doneo ČETIRI PEHARA i čvrsto drži vodeću poziciju u KATEGORIJI JEDAN.

Automobil koji trenutno dominira Evropom i koji je u potpunosti pripremljen u Beogradu, u Španiji je kontrolisan maksimalno. Kompletna tehnička komisija ga je detaljno pregledala. Pored motora proveravan je svaki „santimetar“, felne, gume, amortizeri, rol bar, kočnice, vozačka kada, suvozačko sedišta, težina vozila,  visina i naravno da li je sve u skladu sa homologacijom za ŠAMPIONAT EVROPE – bukvalno sve. NIKOLIN „micubiši“ zaista deluje moćno, hauba, krila i krov su od aluminijuma, ima na sebi i kevlara, jedino se na pneumaticima mogu primetiti oštećenja i istrošenost.

U svojoj četvorogodišnjoj karijeri u inostranstvu NIKOLA MILJKOVIĆ je uvek vozio maksimalno, ujedno čuvajući automobile ali i tražeći limite. Više puta je doživeo lakša izletanja sa staze a bilo je i prevrtanja. Tim povodom naš šampion je rekao :

„Zadovoljan sam, maksimo sam koncentrisan. Automobil sam potpuno upoznao, vozim ga bez problema iako valja ukrotiti 417 KS i proći krivine bez  zanošenja ili izletanja. Ipak, na poslednjoj, trećoj trci na stazi FITO u Španiji sam za trenutak izletao sa staze i bio za tren u jarku, izgubio sam sigurno DVE sekunde. Zato sam u toj trećoj vožnji bio nešto sporiji od Italijana MILJOLIJA, ali bio sam brži u drugoj a pogotovo u prvoj vožnji. Već se pripremamo za petu stazu šampionata, za brdsku trku u Češkoj.“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Galerija slika

Članci iz iste kategorije