Dunlop pneumatici – za više kilometara i manju potrošnju goriva

25. мај, 2016. #
 

 

 

 

Nova serija teretnih pneumatikaDunlop za više pređenih kilometara
i manju potrošnju goriva

Potpuno nova serija teretnih pneumatika obezbeđuje više pređenih kilometara i manju potrošnju goriva, a odlikuju je i dobre performanse za vožnju u zimskim uslovima. Sa najnovijim pneumaticima za međunarodni i regionalni prevoz, teretna vozila su pripremljena na sve što ih čeka na putu.

 

Kranj, maj2016.-Iz Dunlopa stiže potpuno nova serija teretnih pneumatika za drumsku vožnjukoju odlikuju veća prilagođenost i boljeperformanse od prethodne. Nova serija obuhvata pneumatike SP346 za upravljačku osovinu, SP446 za pogonsku osovinu i SP246 za prikolice,a namenjena je voznim parkovimakojiobavljaju sve vrste drumskog prevoza robe.

 

Pneumatici iz najnovije serije,u poređenju sa svojim prethodnicima[1], omogućavaju do 10% više pređenih kilometara[2]i manju potrošnju goriva na dužim turama, što je velika prednost u dostavi robe. Pored toga pneumaticiobezbeđujuzavidan nivo performansikako leti tako i zimi; svi su,naime,zaslužili oznaku M+S, a pneumatici za upravljačku i pogonsku osovinui simbol snežne pahuljice na alpskom vrhu (3PMSF)što bi značilo da ispunjavajustroge zahtevepropisaneod straneEvropske unijeza zimske teretne pneumatike. Pneumatik SP346 za upravljačku osovinukao i pneumatik SP446 za pogonsku osovinu mogu se pohvaliti odličnim prianjanjemtokom čitavog veka trajanja.

 

Pneumatik Dunlop SP346 za upravljačku osovinu

Poredgorenavedenih karakteristika, pneumatik Dunlop SP346 za upravljačku osovinuodlikuje i izuzetnaupravljivost i odličnakontrolausvim uslovima. Oznake 3PMSF i M+S je pridobiozahvaljujući inovativnom dezenugazećeg slojaidubljih zareza[3] koji služe da povećajuelastičnost blokovagazećeg sloja i omogućeboljeperformansena snegu. Oblik i smeštaj zarezaistovremenoomogućavasporijehabanje i visok stepenprianjanja. Za većiradniučinak vozilima kojima je potrebna veća nosivost, pneumatik Dunlop SP346 je na raspolaganjuuvarijanti High Load u nekoliko dimenzija.

 

Pneumatik Dunlop SP446 za pogonsku osovinu

Specifičnost pneumatika Dunlop SP446 za pogonsku osovinu je dno žlebovau obliku“kapljice kiše“ kojim sesmanjuju sile na dnu žlebova i obezbeđuje odličnoprianjanjeusvim uslovima. Upravo ovaj oblik kapljice kišedoprinosi da seispune zahtevi za oznake M+S i 3PMSF, a istovremenožlebovi daju pneumatiku potrebnu snagu za regionalne prevoze. Veličina blokovagazećeg sloja i širina kanaladodatno doprinose boljem rasporedučvrstinegazećeg slojašto omogućava više pređenih kilometara i odličnoprianjanjenamokrom putu. Pneumatik može da se pohvali i novom »Dual Layer Technology«.Zahvaljujućiovoj tehnologijispoljašnjisloj gazeće površine je jako otporan na abraziju, dokunutrašnjislojzbog niskog histerezisasmanjujeotpor kotrljanja. Upravomali otpor kotrljanjau celomveku trajanjagazećeg sloja omogućava više pređenih kilometara i uštedu goriva. Većojkilometraži dodatno doprinosi dezen gazećeg sloja u obliku slova V(koji istovremenosmanjuje i buku), širigazećisloji većapovršina naleganja.

 

Pneumatik Dunlop SP246 za prikolice

NajnovijuDunlopovuseriju teretnih pneumatika zaokružuje pneumatik Dunlop SP246 za prikolicesa oznakom M+S kojićebiti na raspolaganjukrajem letau dimenzijama 385/55R22.5 160 (158) i 385/65R22.5 164 (158) HL u varijanti High Load. Ovaj pneumatikobezbeđuje nosivost od 10 tonapo osovini, što znači da prevozi višekorisnog tereta, čime sepovećavaefikasnost voznih parkova.

 

Na raspolaganju je takođe pneumatik DunlopTreadMaxobnovljen po postupku vulkanizacije u kalupu

Svi predstavljeni Dunlopovi pneumatici omogućavaju obnavljanje i narezivanje kanala i time pomažu prevoznicima da smanje operativne troškove. Istovremeno sa lansiranjem novih teretnih pneumatika za drumsku vožnju,Dunlop je vozačima ponudio i pneumatik Dunlop TreadMax SP446, varijantu najnovijeg teretnog pneumatika Dunlop SP446 za pogonsku osovinu koji je obnovljen postupkom vrhunske vulkanizacije u kalupu (MoldCure), a još ove godine ponudiće i Dunlop TreadMax SP246. Pošto su za obnovljeni pneumatik upotrebljeni isti dezen i smeša kao za pneumatik Dunlop SP446, vozači obnovom mogu efikasno da nadograde svoje stare pneumatike i iskoriste prednosti koje nude novi pneumatici boljih performansi. Za obnovu u pomenutu varijantumogu se upotrebitikarkasi novih pneumatika SP346kao i SP446 tako i karkasi prethodne generacije pneumatika Dunlop SP344 i SP444. Prednosti koje nudi nova serija Dunlopovih teretnih pneumatika za drumsku vožnju mogu da iskoriste i postojeći prevoznici koji već koriste Dunlopove teretne pneumatike.

 

Dimenzije i raspoloživost

 

Dunlop SP346 za upravljačku osovinu Na raspolaganju Dunlop SP446 za pogonsku osovinu Na raspolaganju
315/80R22.5 156/150L (154/150M) maj 315/80R22.5 156/150L (154/150M) maj
315/70R22.5 156/150L High Load jun 315/70R22.5 154/150L (152/148M) jun
295/80R22.5 154/149M High Load jul 295/80R22.5 152/148M jul
385/65R22.5 160K (158L) jul 315/60R22.5 152/148L avgust
295/60R22.5 150/147K (149/146L) avgust 295/60R22.5 150/147K (149/146L) avgust

 
 


 

Galerija slika

Članci iz iste kategorije