Zoran Kastratović opet na Hungaroringu

21. април, 2016. #

Beogradski automobilista i šampion države, 46. godišnji ZORAN KASTRATOVIĆ, za manje od nedelju dana krenuće u Madjarsku, na poznatu stazu Hungaroring gde ga u poslednjem vikendu aprila očekuju dve trke u okviru FIA CENTRALNO EVROPSKE ZONE.

Stratovaće u klasi  D4 – 2000, sa svojim dobro poznatim „reno kliom“ sa kojim je u minulih pet godina već više puta pobedjivao i na domaćim i na inostranim stazama. Bio je najbrži i na Hungaroringu i bio na prvom mestu podijuma.

KASTRATOVIĆ se potpuno pripremio za novu sezonu. Automobil je sada unapredjen a motor remontovan. Dva najbitnija noviteta su pneumatici „michelin“ od 18 coli ( ranije 19 ) i menjač na volanu sa takozvanim papučicama – „paddle shift“. Sve je isprobano na jedinom mogućem mestu u Srbiji a to je staza NAVAK. Vrsni konstruktor je za ovaj sajt rekao:

„Polazimo već u utorak,  u sredu 27.aprila su verifikacija i treninzi, u četvrtak 28. aprila kvalifikacije. PRVA trka je planirana za petak, 29.april, u 11 časova a DRUGA  trka za subotu 30.april, u 12 časova. Sponzori su mi GM RACING i NANO INSPEKT BEOGRAD. Auto je pripremljen, sve smo testirali i nadam se dobrom rezultatu“

ZORAN KASTRATOVIĆ će za rivala imati starog poznanika, našeg šampiona MILOVANA MIKICU VESNIĆA, koji će se pojaviti prvu put ove godine i to sa „seat leon rejserom“ a sa njima će se u istoj klasi nadmetati i RUDI PEŠOVIĆ, ove godine u bojama „Lein racing“ tima, sa „bmw-om“

Specijalno konstruisan „reno klio“  ZORANA KASTRATOVIĆA je već na premijernom pojavljivanju, pre pet godina, izazvao pažnju i naše i evropske javnosti a pobede sa tim zaista izvanrednim vozilom prikazale su vosoke konstruktorske sposobnosti KASTRATOVIĆA. Podsetimo, reč je u staroj karoseriji „renoa klia 2“ koja je pretrpela neverovatne promene. Više od polovine stvari na automobilu su ručni rad, a ostalo su komponente koje je razvio „Vilijams Formula 1“ . Auto je više godina doterivan, testiran i uvek obnavljan. ZORAN nam je ovako opisao svog ljubimca:

„Moj klio je sada težak 930 kg. Ima motor od 2000 kubika, bez turba je, jačine 320 KS a pored manjih pneumatika sada imam mnogo bolji sekvincijalni menjač sa ručicama na volanu, takozvani „paddle shiht“, sa kojim se mnogo brže menjaju stepeni prenosa i sa obe ruke na volanu, što je svakako mnogo bolje za kompletno upravljanje automobilom. Znam da neće biti lako, ali, hrabri me činjenica da Hungaroring odlično poznajem. O trkama na Hungaroringu naši ljubitelji auto sporta će imati priliku sve da saznaju putem novog internet sajta  www.fia-cez.com“.

 

 

 

 

 

Galerija slika

Članci iz iste kategorije